vrijdag 9 november 2012

Mokume met Waxine licht glaasjes...

Ik was vorige week even bij Ikea om een paar kussentjes te halen 
omdat de "Ruggesteuntjes" kussentjes van www.comfortquilt.nl 
allemaal al op waren en toen zag ik dit waxinelicht glaasje staan. 
Ik was al even op zoek naar een mooi patroontje in glas 
om een mokume mee te maken 
en dit had precies die "andere" uitstraling 
en een mooie diepte hiervoor.
 Dinsdag met Ada hebben we het uitgeprobeerd. 
Ik heb een paar verschillende sieraden nodig 
voor een zwart - groen outfit 
en koos dus opnieuw die kleurencombinatie. 
Ada had een verzoek voor grote hangers in blauw - wit 
en ging daar dus mee aan de slag. 
Kijk maar mee:

En de blauw wit serie:

Bij mij zijn er de volgende kralen en hangers uit voort gekomen, 
de sieraden die ik ermee ga maken 
zitten voorlopig alleen nog in mijn hoofd...






Wat Ada er mee gemaakt heeft zie ik straks of dinsdag, 
dat hou je nog tegoed!

groetjes Karin

1 opmerking:

  1. Wat een leuk idee om daar waxine-lichtjes voor te gebruiken! Ik ben ook altijd op zoek naar mooie patronen.

    BeantwoordenVerwijderen