donderdag 7 november 2013

FIMO kralen snijden 2

Vorige week verschillende soorten kralen gemaakt, deze week sieraden ermee gemaakt.

Een aantal van de zwarte kraaltjes heb ik wit geverfd met acrylverf, laten drogen en toen weer geschuurd, waardoor de verf in de kerfjes bleef zitten en de snijrandjes van de kralen weer zwart werden:
ks34
ks33
Ik had nog een staaf zwarte gebakken FIMO liggen met een wit laagje en ook die heb ik gesneden; in heel dunne plakjes dit keer. Dat is een ketting geworden:
ks20
ks21
ks36

ks37
Bij de blauwe gesneden kralen heb ik nog wat schijfjes gemaakt en wat kleine tussenkraaltjes en dat had dit als resultaat:
ks11
ks13
ks31
ks32
Met alle overgebleven zwarte kralen plus een paar felgekleurde gesneden kralen een ketting gemaakt voor op een effen zwarte trui, want die kan wel wat kleur gebruiken!
ks35
Die grote pot met FIMO kralen is nog lang niet leeg...
Groetjes Karin Robberse

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke voorbeelden. Zelf maak ik ook sieraden, maar dan met kant en klare kralen. Ook daarmee kan je eindeloos combineren. Heb weer volop inspiratie opgedaan uit je blog! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi die witte stukjes in de zwarte kralen. Mooie sieraden maak je!

    BeantwoordenVerwijderen